Hasan Özçelik
Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle 28 Ocak 2022 tarihinde başladığım Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu Başkanlığı görevimi, görev süremizin tamamlanmasıyla birlikte 14 Mayıs 2026 tarihi itibarıyla devretmiş bulunuyorum.
Görev sürem boyunca; ülkemizin muhasebe, bağımsız denetim ve sürdürülebilirlik raporlaması alanlarındaki kurumsal kapasitesini güçlendirmek, uluslararası standartlarla uyumlu, güvenilir ve şeffaf bir raporlama ekosistemine katkı sunmak amacıyla büyük bir sorumluluk bilinciyle çalıştık.
KGK’nın yalnızca düzenleyici ve denetleyici bir kurum değil; aynı zamanda mesleğin gelişimine yön veren, uluslararası itibarı yüksek ve güçlü bir kurumsal yapı olması için büyük emek verdik. Bu süreçte meslek örgütlerimiz, üniversitelerimiz, kamu kurumlarımız, iş dünyamız ve uluslararası kuruluşlarla yakın iş birlikleri geliştirdik.
Bu süreçte birlikte emek verdiğimiz kurul üyelerimize ve çalışma arkadaşlarımıza; başta Hazine ve Maliye Bakanlığımız olmak üzere birlikte yol yürüdüğümüz tüm kamu kurum ve kuruluşlarına, meslek mensuplarımıza, akademi dünyasına, iş dünyasına, uluslararası kuruluşlara ve tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum.
Kurumumuzun, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ülkemizin finansal raporlama, bağımsız denetim ve sürdürülebilirlik alanındaki dönüşümüne güçlü katkılar sunmaya devam edeceğine yürekten inanıyor; görevi devralan arkadaşlarımıza başarılar diliyorum.
Saygılarımla