Dul ve yetimler .”Bayram gelmiş, neyime” diyor. Verilen bayram ikramiyesi de 4 bin lira. Harca harca bitmez değil mi? Bu bayram da sadece emekli, engelli, asgari ücretli, beyaz yakalı için değil; dul ve yetim aylığı alan vatandaş da bayramı buruk karşılayacak.